FANDOM

Events Edit

- En Charlie Weasley i la Nimfadora Tonks es graduen a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts.

- 23 de Juny - aniversari número onze d'en Dudley Dursley, els seus pares, en Harry i ell van al zoo. En Harry parla per primera vegada reptilià amb una Boa Constrictor.

- 31 de Juliol - Quirinus Quirrell irromp al banc de Gringotts, però no aconsegueix robar la pedra filosofal. En Harry, pel seu onzè aniversari, visita per primera vegada la Ronda d'Alla amb en Hagrid.

- 19 d'agost - La Porpentina Scamander fa 90 anys.

- 1 de Setembre - En Harry i els seus companys comencen la seva educació màgica.

- 12 de Setembre - En Harry Potter es converteix en el caçador més jove en 100 anys per a l'equip de Quidditch de Gryffindor.

- 31 d'Octubre - Durant el banquet de Halloween, un trol és alliberat pel professor Quirrell, que busca la pedra filosofal. En Harry i en Ron salven la vida de l'Hermione, i tots tres es fan amics.

- Novembre - En Harry disputa el seu primer partit de Quidditch.

- 25 de Desembre - En Harry rep la Capa d'Invisibilitat que pertanyia al seu pare de part de l'Albus Dumbledore, i es troba per primera vegada amb el mirall de Gised, on veu per primer cop la seva família.

Comencen a Hogwarts Edit

Gryffindor Edit

Hufflepuff Edit

Slytherin Edit

Ravenclaw Edit

Desconegut Edit

Defuncions Edit