FANDOM

P7 Alastor Moody

Alàstor "Ull-Foll" Murri (m. 27 de Juliol de 1997) va ser un mag de sang pura, líder de l'Orde del Fènix , professor de Defensa Contra les Forces del Mal, i un auror des de 1951 fins el 1985, fins que el van forçar a retirar-se. Va tancar als Cavallers de la Mort més importants el 1981 com Igor Karkarov , Antonin Dolohov , Mulciber, Travers entre molts més i altres es va veure obligat a matar-los com a l'Evan Rosier o al Wilkies. Sempre va intentar capturar els Cavallers de la Mort, cosa que el va compensar amb moltes cicatrius a la cara, un ull fals i la pèrdua d'una cama.

Durant l'estiu de 1994 va accedir a treballar a Hogwarts , per tornar un favor a l'Albus Dumbledore , com a professor de Defensa Contra les Forces del Mal. Malgrat això el matí de l'1 de Setembre, va ser atacat per en Ben Babbaw i en Barty Mauch Jr. fent soroll per despertar-lo i explotant contenidors d'escombraries. En Murri va fer un veritable escampall i va enviar un Patronus a l'Amos Diggory però per la seva paranoia tothom estava pensant que estava boig. L'Arthur Weasley, va acudir a la seva ajuda perquè cridava molt l'atenció als muggles, però quan va arribar Barty Mauch Jr. ja havia adoptat la forma d'en Murri, i aquest va ser tancat en el seu propi bagul.

Murri va passar tot el curs tancat en el seu propi bagul, alimentat de tant mentre Mauch Jr. fingia ser ell, i donava les seves classes. Mauch Jr. utilitzava el Malefici Imperatiu per treure informació del passat d'en Murri per comportar-se de la manera tan maniàtica com ho feia ell. L'objectiu de Mauch Jr. era convertir la copa del Torneig dels Tres Bruixots en un portarreu, i conduir a en Harry Potter al cementiri de Little Hangletton per reviure a Lord Voldemort . Quan en Harry va retornar, van descobrir a Barty Mauch Jr. i van alliberar a Alàstor Murri.

Després de tot el que va passar es va restaurar l'Orde del Fénix, i en Murri va dur a terme els dos rescats d'en Harry, el primer el 1995, on van enviar una invitació als tiets d'en Harry per poder evacuar-lo amb escombres, i el segon el 27 de Juliol de 1997, on juntament amb els Weasley, la Nymphadora Tonks, en Mundungus Fletcher, l'Hermione Granger, en Rubeus Hagrid, en Remus Llopin i la Fleur Delacour, on malhauradament va morir perquè en Mundungus va desaparetre

Biografia Edit

Primers anys de vida i entrada a Hogwarts Edit

L'Alàstor Murri va néixer en algun punt d'Escòcia, i donades les seves capacitats intel·lectuals, probablement va entrar per a la casa de Ravenclaw . Donada la seva professió com a auror, segurament va aprovar tots els seus G.N.O.M i M.A.G amb excel·lents i per la seva edat es probable que coincidís amb en Lord Voldemort.
Pagina-construccion