FANDOM

La Lily Luna Potter és una bruixa de sang mestissa, i la filla petita d'en Harry i la Ginevra Potter, més coneguda amb el nom de Ginny. Té dos germans grans: en James Sirius i l'Albus Severus. Els seus noms són en honor a la seva àvia paterna Lily Potter, i la bona amiga dels seus pares Luna Lovegood.

La Lily és descrita com una nena amb el cabell ataronjat, igual que la seva mare. Com que el seu germà Albus va ser l'únic dels germans Potter en heretar els ulls verds de la seva àvia Lily Evans, pot deduir-se que la Lily Lluna té els ulls castanys, igual que la Ginny. És probable també que tingui pigues a la cara, com tots els Weasley.

Un dels seus millors amics és l'Hugo Weasley, que a més és el seu cosí ja que és fill menor d'en Ronald Weasley i l'Hermione Granger. Tots dos tenen 9 anys quan van a acomiadar els seus germans i cap dels dos pot anar encara a Hogwarts per la seva edat, però es moren de ganes per anar-hi, i també desitgen pertànyer a Gryffindor. Ells, a diferència de l'Hermione, l'Albus i la Rose (la filla gran d'en Ron i l'Hermione), riuen amb els comentaris de Ron, qui li diu a l'Hugo que si no queda a Gryffindor quan vagi a Hogwarts el desheredaria.

Ella va ser l'única que no es va riure de la relació d'en Ted Lupin (fill de la Tonks i en Remus) i la Victoire Weasley (filla d'en Bill i la Fleur). La Lily desitjava que es casessin, així en Teddy passaria a ser part de la seva família.