FANDOM

La Susan Bones va ser una bruixa de sang mestissa, estudiant de Hufflepuff a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts. La majoria dels membres de la seva família, incloent els seus avis, el seu tiet Edgar, la seva dona i els seus fills, van ser assassinats per Lord Voldemort durant la Primera Guerra Màgica. Un altre parent d'ella va ser la seva tieta Amèlia Bones, que va ser un membre d'alt rang del Wizengamot a la Conselleria d'Afers Màgics, abans de ser assassinada també per Voldemort, el 1996. Al seu cinquè any, la Susan es va convertir en un membre de l'Exèrcit d'en Dumbledore, una organització fundada i dirigida per en Harry Potter. El 1998, la Susan va lluitar a la Batalla de Hogwarts contra Voldemort i els seus Cavallers de la Mort. La seva vida després de la Segona Guerra Màgica es desconeix, però es diu que es va casar amb en Justin Finch-Fletchley.

Biografia Edit

Primers anys Edit

Poc se sap sobre la vida primerenca de Susan. Provenia d'una família en gran mesura màgica, i també d'una família més aviat poderosa i respectada. No obstant això, a causa de la posició de la seva família, els Cavallers de la Mort van voler reclutar la seva família durant la Primera Guerra Màgica, i, en negar-se, la gran majoria va ser assassinada. Cap dels seus pares ha estat esmentat i no se sap si són vius o morts. La Susan va néixer al voltant de 1980, un any abans del final de la primera guerra, i va entrar a estudiar a Hogwarts el 1991, on va ser seleccionada per a la casa Hufflepuff.

Anys a Hogwarts Edit

Primer any Edit

La Susan Bones va començar els seus estudis a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts el 1991. Ella va ser la segona estudiant anomenada per Minerva McGonagall a la cerimònia de selecció i va ser triada a Hufflepuff, casa la qual la cap era la Pomona Coliflor, professora de Herbologia. Ella va ser classificada en aquesta casa juntament amb la Hannah Abbott, en Justin Finch-Fletchley, en Zacharias Smith, la Megan Jones, i l'Ernie Macmillan. Durant el seu primer any, la Susan aprendria tot sobre els fonaments de l'actuació de màgia, igual que els seus altres companys de classe.

Segon any Edit