FANDOM

En Vernon Dursley era un Muggle, marit de la Petúnia Dursley, pare d'en Dudley i oncle d'en Harry Potter. Vivia al Carrer Privet 4 juntament amb la seva dona i el seu fill durant uns vint anys fins que van ser forçats a amagar-se durant l'ascens de la Segona Guerra Màgica. Després que la germana de la Petúnia Lily i el seu cunyat James Potter fossin assassinats per en Voldemort, en Vernon i la Petúnia van haver de cuidar en Harrt. No obstant, no els agradava i el tractaven molt malament, mentre que malcriaven en Dudley.

Quan van enviar una carta de l'Escola de Bruixeria Hogwarts a en Harry, en Vernon es va enfadar molt, ja que detestava qualsevol cosa relacionada amb la màgia. Era un antic estudiant de l'Acadèmia Smeltings i director de la Grunnings companyia de broques. El 1997, en Vernon, la Petúnia i en Dudley van marxar de casa seva per amagar-se d'en Lord Voldemort i els seus Cavallers de la Mort.

Després de la Segona Guerra Màgica, en Vernon va tenir almenys dos néts d'en Dudley i la seva dona. És possible que tingués una millor relació amb en Harry i que mantinguessin el contacte. Amb la unió d'en Harry Potter i la Ginevra Weasley, en Vernon va tenir dos nebots-néts, en James Potter II i l'Albus Potter, a més d'una neboda-néta, la Lily Potter.