FANDOM

En Zacharias Smith és un alumen de l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts. Va ser ordenat a la Casa Hufflepuff, i un dels membres del seu equip de qudditch. Va ser membre de l'Exèrcit d'en Dumbledore, encara que va desertar del ED, no lluitant a la Batalla de Hogwarts. En Ronald Weasley l'odia, per la seva manera de ser, de parlar i per la seva deslleialtat.

Biografia Edit

Any 1991 - 1992 Edit

En Zacharias começa la seva educació l'any 1991 a l'Escola de Màgia i Bruixeria Hogwarts, al mateix any que el famós Harry Potter. Durant el sopar de benvinguda i va ser escollit per a la Casa Hufflepuff, malgrat que no posseeix les qualitats d'un alumne de Hufflepuff, és deslleial i covard. Es va fer amic de l'Ernie MacMillan, em Justin Finch de Fletchley i Wayne Hopkins.

Any 1995 - 1996 Edit

Durant el 1995, en Zacharias Smith es va unir a l'Exèrcit d'en Dumbledore, després de sentir als companys d'habitació Ernie MacMillan i la Hannah Abbott. Va assistir a la primera reunió simplement per satisfer la curiositat de la mort d'en Cedric Diggory. Amb el temps l'Hermione Granger pensa que es va equivocar pel fet d'haver-lo convidat, ja que era egoïsta i escèptic. Va parar de criticar durant la reunió al Cap de Senglar quan en Fred i en George Weasley l'amenacen amb un llarg instrument metàl·lic.

Any 1996 - 1997 Edit

Va ser comentarista dels partits de Qudditch, i ho fa d'una manera molt pèsima, sent finalement canviat per la Luna Lovegood, tot i ser una penosa comentarista, va divertir molt més als espectadors amb el seus comentaris peculiars. Ell jugava com a Caçadpr a l'equip de Hufflepuff. En Zacharias no és vist fins al funeral d'en Dumbledore, on és retirat escoltat pel seu pare, que a diferència de la Família MacMillan, no recolzaven els ideals d'en Dumbledore

Batalla de Hogwarts Edit

En Zacharias Smith retorna a Hogwarts durant el seu setè any, però abans de la batalla final, ell evacua amb els alumnes menors, empenyent-los, i deixant a l'Exèrcit d'en Dumbledore a l'estacada. Per sort no es diu res més d'en Zacharias