FANDOM

Ted "Teddy" Remus Lupin on Nymfadora Tonksin ja Remus Lupinin poika, joka sai nimensä Tonksin isän mukaan. Häntä kutsutaan lempinimellä Teddy. Hän on metamorfimaagi. Teddy oli vain parin tunnin ikäinen, kun hänen hiuksensa jo vaihtoivat väriä. Teddyn molemmat vanhemmat kuolivat  Tylypahkan taistelussa, Antonin Dolohovin ja Bellatrix Lestrangen surmaamina. Harry Potter on Teddyn kummisetä. Nymfadoran äiti, Teddyn isoäiti Andromeda, kasvatti Tedin Harryn kanssa. Harry ounasteli, että hänestä tulisi yhtä holtiton kummisetä Tedille kuin Sirius Musta oli hänelle.

Teddyllä kerrotaan olevan jotain säpinää Bill ja Fleur Weasleyn tyttären Victoiren kanssa. Harry suunnittelee Teddyn pyytämistä muuttamaan Harryn ja Ginny Potterin kotiin Kalmanhanaukio 12, ja James Sirius puolestaan suunnittelee jo antavansa Teddylle huoneensa, mitä Harry ei suvaitse.

Teddy oli Tylypahkaa käydessään Puuskupuhissa. Hän oli Puuskupuhin huispausjoukkueen jahtaaja. 5. vuotenaan koulussa hänestä tuli Valvojaoppilas ja 7. vuonna Johtajapoika.

Koulun loputtua hän meni työskentelemään George Weasleyn yritykseen Weasleyn welhowitsit.