ויקיפוטר
Advertisement
Demelza robins.PNG.png
דמלזה רובינס
מידע ביוגרפי
נולד/ה

לפני ה-31 באוגוסט 1985[1]

תארים

רודפת

מידע ביולוגי
סוג

אנושית

מין

נקבה

נספחים
בית

גריפינדור

נאמנות
"...ותגלית חדשה בשם דמלזה רובינס, שהייתה טובה במיוחד בהתחמקות ממרביצנים."
—יכולותיה של דמלזה כרודפת.[src]

דמלזה רובינס הינה מכשפה אשר למדה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, שובצה בבית גריפינדור ושיחקה כרודפת עבור נבחרת הקווידיץ' של גריפינדור

ביוגרפיה[]

חייה המוקדמים[]

דמלזה למדה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות ומוינה לבית גריפינדור. היא הייתה מוכשרת בקווידיץ' אולם במשך מספר שנים לא ניסתה להיבחן לקבוצה כיוון שכמעט תמיד כל התפקידים היו מאוישים. 

שנת הלימודים 1996-1997[]

"לצערו של הארי, התוקפנות החדשה של רון לא התפוגגה במהלך הימים הבאים... הוא לא הצליח לחסום אף שער שהחובטים כיוונו אליו, ואז צרח על כולם עד כדי כך שדמלזה רובינס הייתה על סף דמעות."
—דמלזה נאלצת לספוג עצבים מרון וויזלי.[src]

בשנת 1996, לאחר שכמה משחקני נבחרת הקווידיץ' של גריפינדור סיימו את לימודיהם, התפנו מספר תפקידים בקבוצה ודמלזה ניגשה למבחני הקבלה. היא התבלטה לטובה בשל מיומנותה בהתחמקות ממרביצנים, והתקבלה לתפקיד רודפת. במהלך עונת הקווידיץ' של 1996-1997, רון וויזלי פגע בטעות באפה של דמלזה, שהתחיל לדמם, והארי פוטר נאלץ לתקן אותו באמצעות לחש אפיסקי. רון גם התפרץ עליה בלי סיבה באחד האימונים וגרם לה להיות על סף דמעות.

בהמשך השנה היא העבירה להארי הודעה בקשר למפגש שלו עם דמבלדור, וגם הערה מסוורוס סנייפ על כך שהארי לא יוכל להתחמק מהעונש שלו באמצעות הזמנה למסיבה של סלגהורן

חייה המאוחרים[]

לא הרבה ידוע על חייה המאוחרים של דמלזה. סביר להניח שהיא לחמה לצד שאר תלמידי גריפינדור בקרב על הוגוורטס, אם כי ייתכן שהיא הייתה צעירה מדי באותה שנה.

יכולותיה[]

  • קווידיץ': דמלזה הייתה מוכשרת בקווידיץ' ואף שיחקה בעבור נבחרת הקווידיץ' של גריפינדור. הארי פוטר ציין כי היא הייתה טובה במיוחד בהתחמקות ממרביצנים.

אטימולוגיה[]

מקור השם דמלזה הוא בשפה הקורנית (שפה קלטית) ומשמעותו "הדבש שלך". השם הפך פופולרי בשנות ה-50 לאחר שהסופר ווינסטון גרהם קרא לאחת מהדמויות בסדרת הספרים "פולדארק" בשם דמלזה.

מאחורי הקלעים[]

הפניות[]

  1. בשנת הלימודים 1997-1996 דמלזה כבר למדה בהוגוורטס, כלומר היא הייתה לפחות בת 11 בשנה זו.
Advertisement