העטיפה על קופסאת המשחק

הארי פוטר ומסדר עוף החול הוא משחק מחשב ווידיאו המבוסס על הספר הארי פוטר ומסדר עוף החול שנכתב על ידי ג'יי. קיי. רולינג והעיבוד לסרט.
מילת המפתח של המשחק היא לגלות ולחקור את הוגוורטס אשר מופיעה באופן מלא בפעם הראשונה בסדרת המשחקים .

עלילה[עריכה | עריכת קוד מקור]

עלילת הסרט מתבססת על הספר החמישי בסדרת הספרים הארי פוטר. הארי מתחיל את שנת לימודיו החמישית בהוגוורטס ומגלה כי בעקבות מדיניות ההכחשה של שר הקסמים קורנליוס פאדג', רבים מאוכלוסיית הקוסמים מכחישה את המפגש האחרון שנערך בינו לבין הקוסם הרשע, הלורד וולדמורט, ומעדיפה להתעלם מהראיות המצביעות על כך שוולדמורט אכן חזר. בתגובה להופעתו של ולדמורט בסוף הספר הרביעי, מייסד מחדש מנהל בית הספר אלבוס דמבלדור את "מסדר עוף החול" - קבוצת קוסמים בוגרים נבחרים הפועלים נגד וולדמורט ותומכיו, אוכלי המוות. מחשש לבגידה מצדו של מנהל בית הספר, ממנה שר הקסמים קורנליוס פאדג' מורה חדשה להתגוננות מפני כוחות האופל - דולורס אמברידג' - על מנת שזו תוכל לשים עין על צוות המורים והתלמידים. פאדג' מעניק לאמברידג' סמכויות רחבות היקף ומאפשר לה פעילות חופשית. תוכנית תוכנית הלימודים של אמברידג' משאירה את תלמידיה לא מוכנים להגנה עצמית מתאימה נגד וולדמורט ותומכיו המאיימים על הקהילה. בעידוד חבריו, הרמיוני ורון, הארי לוקח את העניינים לידיו ופותח קבוצת מפגשים חשאית המכנה עצמה "צבא דמבלדור". במסגרת המפגשים מלמד הארי את התלמידים כיצד להתגונן מפני וולדמורט ותומכיו כתחליף לשיעורים שלהם עם אמברידג'.

דמויות שאפשר לשחק איתן[עריכה | עריכת קוד מקור]

הארי פוטר, תמונה במשחק אפשר להבחין כי הוא לא כל-כך דומה לאמיתי. פניו מכווצות ושמנמנות יותר.

הרמיוני גריינג'ר במהלך ירידה במדרגות

רון וויזלי (נראה בשנתו החמישית)

סיריוס בלק. ניתן להבחין כי הוא מבוהל. סיריוס הוא הסנדק של הארי, והוא לא הרוצח, אלא פיטר פטיגרו.

בדמויות הבאות אפשר לשחק רק במשימה אחת במשחק:

חברי צבא דמבלדור[עריכה | עריכת קוד מקור]

רוחות הרפאים של הוגוורטס[עריכה | עריכת קוד מקור]

צוות ומורים בהוגוורטס[עריכה | עריכת קוד מקור]

חברי מסדר עוף החול[עריכה | עריכת קוד מקור]

אוכלי מוות[עריכה | עריכת קוד מקור]

סדרת "הארי פוטר" מאת ג'יי קיי רולינג
אבן החכמים ספר סרט משחק
חדר הסודות ספר סרט משחק
האסיר מאזקבאן ספר סרט משחק
גביע האש ספר סרט משחק
מסדר עוף החול ספר סרט משחק
הנסיך חצוי-הדם ספר סרט משחק
אוצרות המוות ספר סרט  
ספרים אחרים משחקים אחרים
חיות הפלא והיכן למצוא אותן הארי פוטר: גביע הקווידיץ' העולמי
קויידיץ' בראי הדורות לגו הארי פוטר: שנים 1-4  
מעשיות בידל הפייטן