FANDOM

Romilda vane profile
רומילדה ויין
מידע ביוגרפי
נולד/ה

3 ביוני, 1982, סקוטלנד.

סטטוס-דם

חצויית-דם

כינויים
  • רומי (על-ידי חברותייה)
מידע ביולוגי
סוג

אנושית

מין

נקבה

צבע שיער

שחור

צבע עיניים

כהות

צבע עור

בהיר

נספחים
בית

גריפינדור

נאמנות
  • משפחת ויין
  • הוגוורטס
  • הארי פוטר
"הייתם חושבים שלאנשים יש דברים יותר טובים לרכל עליהם. היו שלוש התקפות סוהרסנים השבוע, וכל מה שרומילדה ויין עושה זה לשאול אותי אם זה נכון שיש לך קעקוע של היפוגריף על החזה."
—ג'יני וויזלי מתרגזת על רומילדה ווין.[src]

רומילדה ויין (נולדה בשנת 1982) הייתה תלמידת גריפינדור בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות, והתחילה לעבוד על אהבה כבר משנתה השלישית. היא הייתה מאוד אמיצה (כיאה לתלמיד מגריפינדור) בכל הקשור לזה, וגם כשזה נגע ברמאויות - כמו שיקויי אהבה מוסווים וכדומה.

ביוגרפיהעריכה

השנים בהוגוורטסעריכה

רומילדה ויין החלה ללמוד בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות החל מהשנה 1993, ומוינה לבית גריפינדור. אחיה, צ'רלס, למד בבית רייבנקלו.

השנה הרביעית עריכה

רומילדה החלה ללמוד את שנת לימודיה הרביעית בהוגוורטס ב-1996. היא הייתה מבין אוכלוסיית הקוסמים שהאמינו כי הארי פוטר הוא "הנבחר" אשר ישמיד את הלורד וולדמורט, ועם הזמן החלה להימשך להארי וניסתה בזדון לגרום לו להתאהב בה, נסיונות כושלים לנוכח דריכותו של הארי בעקבות אזהרה של הרמיוני גריינג'ר. לבסוף השיקויים הגיעו בטעות לרון וויזלי, שהשפעתו התפוגגה בעזרת טיפולו האדיב של הוראס סלגהורן. רומילדה הייתה חלק מקבוצת בנות שנה רביעית מצחקקות אשר באו לתא של הארי ברכבת האקספרס להוגוורטס. הן עמדו מחוץ לתא זמן מה והתווכחו מי תלך להזמין את הארי לשבת איתם. רומילדה הייתה היחידה האמיצה והבהירה להארי ש "הוא לא צריך לשבת עם לונה המג'נונה ונוויל לונגבוטום", כדי שיבוא לשבת איתן. הארי, לאחר שנלחם לצד הזוג במהלך הקרב במחלקת המסתורין, רואה בנוויל ובלונה כחבריו ודחה בקרירות את הזמנתה של רומילדה. רומילדה חזרה מאוד מופתעת לחברותיה. זה גרם ללונה ולנוויל לחשוב שהם לא מגניבים ולא ראויים לשבת ליד "הארי פוטר המפורסם".

היא גם ניסתה להתקבל לקבוצת הקווידיץ' של גריפינדור. כשהתבקשו היא וחברותיה לטוס פעם אחת סביב המגרש הן נפלו אחת על השנייה והמשיכו לצחקק. הארי מיד ביקש מהם לעזוב את המגרש והן אכן עזבו אך נשארו באיצטדיון לצעוק ולהציק למועמדים האחרים.

במהלך חג המולד של אותה שנה, כאשר הארי הוזמן למסיבת חג המולד המפוארת של הוראס סלגהורן, רומילדה זממה עם חברותיה בשירותי הבנות תכנית כיצד להגניב להארי שיקוי אהבה מחנות ההוקוס מוקוס של האחים וויזלי , מה שיגרום לו להזמין את אחת מהן כליווי שלו במסיבה. הרמיוני גריינג'ר שמעה את התכנית והזהירה את הארי. כשחזר לחדר המועדון, רומילדה ניסתה לפתות את הארי עם מי גילי אך הוא סירב. במקום זאת, היא הביאה לו "קדרות שוקולד ממולאות בוויסקי אש", שלמעשה מולתה בשיקוי אהבה. בנוסף, הארי התעלם מרמזיה הרבים של רומילדה להתלוות אליו למסיבה.

"אני לא יכול לסבול את זה יותר! הארי - אני - אני חושב שאני מאוהב בה!"
—רון וויזלי.[src]
הארי המשיך לאחסן את חבילת קדרות השוקולד הממולא מתחת למיטה שלו עד לחודש מרץ, כאשר שבזמן שחיפש את מפת הקונדסאים, הוא השליך אותה לרצפה. רון וויזלי חשב שזוהי אחת ממתנות יום ההולדת שלו שנפלה מהמיטה שלו, ואכל את השוקולדים. רון הפך לפתע למאוהב אובססיבי ברומילדה, עד כדי כך שהוא הצהיר על אהבתו אליה מול הארי, ולאחר מכן הכה אותו כשהארי שאל אם זו הייתה בדיחה, ורץ בשיגעון למשרדו של סלגהורן, במחשבה שרומילדה שם. זה הוביל את הוראס סלגהורן לתת לרון תרופה. כשחשב שהתרופה הינה "הרגעה לעצבים" רון שתה אותה והשפעותיו של השיקוי פגו. זמן קצר לאחר מכן הוא הורעל מיין הדבש אשר נועד לאלבוס דמבלדור.

כאשר הארי נישק את ג'יני וויזלי בפומבי לאחר ניצחון בקווידיץ', רומילדה נראתה כאילו היא רוצה לזרוק משהו. עם זאת, כאשר השניים התחילו לצאת, רומילדה ויתרה על מאמציה לזכות בלבו של הארי. היא הייתה בכל זאת סקרנית ללא הרף בנוגע למערכת היחסים שלהם והפציצה את ג'יני בשאלות, כגון האם להארי יש קעקוע של היפוגריף על החזה.

בהמשך השניםעריכה

רומילדה נלחמה בקרב על הוגוורטס ושרדה את מלחמת הקוסמים השנייה. יכול להיות שרומילדה המשיכה כסטודנטית לאחר שהמלחמה נגמרה.

Romilda

מראה חיצוניעריכה

לרומילדה עיניים גדולות וכהות, שיער ארוך שחור וחלק וסנטר בולט. היא מתוארת כבעלת תעוזה ולעיתים קרובות דיברה בקול רם ודרמטי.

אישיותעריכה

"למה שלא תצטרף לתא שלנו? אתה לא צריך לשבת איתם..."
—רומילדה ממליצה להארי לעזוב את נוויל לונגבוטום ולונה לאבגוד.[src]
כמו קורמק מקלאגן, נראה כי רומילדה מייצגת את ההיבטים הסטריאוטיפים של בית גריפינדור, היא הייתה יהירה, שתלטנית ובטוחה בעצמה יתר על המידה. היא יכולה גם להיות ערמומית ומניפולטיבית כמו כל תלמיד סלית'רין, כפי שהתבטא במשיכתה האובססיבית כלפי הארי פוטר וניסיונותיה להיות חברתו (ניסיונות שהפסיקו לאחר שזה התחיל לצאת עם ג'יני וויזלי). הדמות שלה התאפיינה בסנוביות ונטייה לרכלנות. נראה כי היא הייתה המנהיגה של החבורה שלה ונועזת ביותר, כאשר ניסתה להשתמש בשיקוי אהבה על הארי, ממש מתחת לאפו.

כישורים קסומים ויכולותעריכה

אטימולוגיהעריכה

השם רומילדה נגזר מהשפה הגרמנית כאשר hrom משמעותו "תהילה" ו-hild משמעותו "קרב". שמה רומז על אישיותה. שם המשפחה ויין יכול לרמוז על המילה vain מן השפה האנגלית, כאשר משמעותו היא אדם אשר גאה מאוד או מודאג מאוד לגבי מראהו החיצוני, תכונותיו והישגיו.