HarryPotter-wiki
Advertisement
Főoldal
Első lépések · Szabályok · Szerkesztési útmutató · Források · Sablonok · Feladatok

Kérjük a következő szabályok betartását minden szerkesztőtől!

Alapelvek

Viselkedés

  1. Civilizáltan vitatkozz: Ne személyeskedj, ha kritizálsz egy másik szerkesztőt azt cselekedeteire és ne személyére vonatkoztasd! Ne használj trágár szavakat és olyan beszédet, amik kollektíven sértik emberek egy csoportjáz rassz, szexuális orientáció, nemzetiség, vallás stb. alapján.
  2. Légy produktív tagja a Wikinek: Végy részt a közösség munkájában a meghatározott szempontok szerint! Segítségre van szükséged? Kérdezd az egyik admint! A projekt hátráltatása különböző vélemények miatt kialakult szerkesztési háborúval nem produktív.
  3. Az oldal nem az önreklám helye: Ez wiki projekt a téma közös építését szolgálja. Az oldalon nincs helye reklámnak: így ne propagáld a felületen weboldalad, blogod YT csatornád vagy egyéb közösségi felületed. Bizonytalan vagy kitegyél-e valamit? Kérdezz egy admint!
  4. Ne zaklasd a többi szerkesztőt: Ha valaki megkér, hogy bizonyos tartalmakat ne posztolj profiloldalán, tisztelt a kérését!
  5. Formázás kapcsán kövesd a közösségi előírásokat: Az oldal egységessége és a cikkek áttekinthetősége érdekében kérlek használd a bevett szerkesztési formulákat!
Advertisement