FANDOM

სირიუს ბლექი (დ. 3 ნოემბერი, 1959 - 18 ივნისი, 1996 ), ასევე ცნობილი როგორც მაწანწალა ან ბომბორა (მისი ანიმაგუსის ფორმით) იყო ინგლისელი წმინდა სისხლის ჯადოქარი, ორიონისა და ვალბურგას უფროსი ვაჟი.რეგულუს ბლექის ძმა. მიუხედავად იმისა, რომ ის იყო წმინდა სისხლის მემკვიდრე, სირიუსი არ ეთანხმებოდა მისი ოჯახის რწმენას სისხლის სიწმინდის შესახებ და დაუპირისპირდა ტრადიციას, ჰოგვორტსის მაგიისა და ჯადოქრობის სკოლაში სწავლობდა გრიფინდორის ფაკულტეტში ხოლო მთელი მისი გვარი სწავლობდა სლიზერინში. რადგან სირიუსის ურთიერთობა ახლობლებთან გაუარესდა, მან სამუდამოდ დაიმსახურა მეგობრობა ჯეიმს პოტერსა და რემუს ლუპინში. პიტერ პეტიგრიუ ასევე მეგობარი იყო ათი წლის განმავლობაში. ოთხი მეგობარი, რომლებიც ასევე ცნობილია როგორც ონავრები, შეუერთდნენ ფენიქსის ორდენს, რათა ებრძოლათ ლორდ ვოლდემორისა და მის სიკვდილის მხვრელების წინააღმდეგ ის იყო ჰარი ჯეიმს პოტერის ნათლია. აზკაბანში ტყუილუბრალოდ 13 წელი გატარა და გამოიქცა, დაიღუპა საიდუმლოებათა დეპარტამენტში ბრძოლის დროს, მოკლული იქნა ბელქტრიქს ლესტრეინჯის მიერ სასიკვდილო მიუტევებელი წყევლით. მის როლ ფილმში ასრულებს მსახიობი გარი ოლდმანი.

ბოგარტი-ლორდი ვოლდემორი

მისი შესაძლებლობები:

●მაგია.

●ანიმაგუსობა - სირიუს ბლექი არის ანიმაგუსი,მას შეუძლია გარდაიქმნას გრიმად,რაც ეხმარება ადვილად გაუჩინარებაში და ყურადღების გადატანაში.ასევე ანიმაგუსებს შეუძლიათ დაემალონ ბნელ ჯადოქრებს.

●ტელეკინეზი.

●ტრანსფიგურაცია.

●შელოცვების და წყევლების დადების ოსტატი,ფლობს და იცის უამრავი შელოცვის გამოყენება,როგორიცაა : გაშეშების შელოცვა,გაქვავების შელოცვა,აფეთქების,დამანგრეველი,წყლის მოხმობის და კიდევ ბევრი სხვა.

●არა-ვერბალური მაგია.

●რეგენერაციის უნარი.

●შეუძლია აისხლიტოს შელოცვები,გაანეიტრალოს შეტევები.

●ადამიანის პიკზე აქვს ფიზიკური მონაცემები და ფიზიკური ძალა,რომლითაც შეუძლია დაახლოებით 600კგ-მდე აწიოს.

●ზეადამიანური გამძლეობა - სირიუსის გამძლეობა ძალიან მაღალი დონისაა,ის უძლებს და იტანს მაგიურ შემოტევებს,ასევე აიტანა კრუციატუსის წყევლა,გაუძლო ცეცხლს და აიტანა შელოცვებით მოყენებული დაზიანებები.

●აქვს ზეადამიანური რეფლექსები,რეაქცია,რომლითაც შელოცვებსაც კი იცილებს.

●ფლობს ბევრ საბრძოლო ხელოვნებას და გამოცდილია ხელჩართულ ორთაბრძოლებში.

●არაჩვეულებრივად იყენებს ჯადოსნურ ჯოხს.

●აქვს უნარი ჯადოსნური ჯოხის გარეშე წარმოქმნას შელოცვები ან გარდაიქმნას. ●ჰიდროკინეზი(მაგიის დახმარებით).

●პიროკინეზი.

●კრიოკინეზი(მაგიის დახმარებით).

●ტელეპორტაციის უნარი.

●აქვს შესაძლებლობა ჯადოსნური ჯოხის და დამცავი ბარიერების შექმნის გარეშე,ხელებით დაბლოკოს შელოცვები,რაც თითქმის არცერთ ჯადოქარს არ შეუძლია.

●შეუძლია შექმნას დამცავი ბარიერები და ფარები,ასევე შეუძლია დაიდოს დამცავი შელოცვები და გახდეს უხილავიც კი.

●შეუძლია მართოს ყველანაირი ტრანსპორტი:მოტოციკლი,მანქანა და ასე შემდეგ..

●არის დუელების გამოცდილი ოსტატი.

●არის გამოცდილი დეტექტივი და გამომძიებელი.

●არის მიმალვების ოსტატი.

●გააჩნია სრულყოფილი ნება და მას თითქმის ვერავინ ვერაფერს აიძულებს და ვერ იმორჩილებენ.

●არის კარგი სტრატეგოსი და გეგმების შემუშავების ოსტატი.

●არის მექანიკოსი და კარგი ინჟინერი.

●ერკვევა ჯადოსნურ ცხოველებში და შხამ-წამლების დამზადებაში.

●აქვს მაღალი დონის განათლება.

●გააჩნია ჩვეულებრივ ადამიანზე სწრაფი აზროვნებისა და ფიქრის უნარი.