FANDOM

Święto Voldemorta (ang. Voldemort Day) — święto organizowane na cześć Lorda Voldemorta. Istniało tylko w alternatywnej rzeczywistości, którą Scorpius Malfoy i Albus Potter stworzyli przenosząc się w czasie za pomocą zmieniacza czasu, by uratować Cedrika Diggory'ego. W efekcie ich działań Harry Potter zginął podczas bitwy o Hogwart, a Voldemort wygrał wojnę i przejął władzę.

W serii Edytuj

W 2020, gdy Scorpius Malfoy wrócił z przeszłości, w której z Albusem Potterem upokorzył Cedrika Diggory'ego podczas drugiego zadania Turnieju Trójmagicznego, pojawił się w jeziorze Hogwaru właśnie w Święto Voldemorta. Powrócił sam, ponieważ w stworzonej przez nich rzeczywistości Albus nigdy się nie narodził. Po wynurzeniu się z jeziora został przyłapany przez Dolores Umbridge, pełniąca funkcję dyrektora Hogwartu. Była oburzona jego zachowaniem i zdziwiła się, gdy poprosił ją o pomoc w znalezieniu Albusa Pottera. Wyjaśniła, że w szkole nie może być nikogo o tym nazwisku, ponieważ Harry Potter, czyli ostatni z rodziny, zmarł podczas bitwy o Hogwart. Scorpius zaczął wtedy rozumieć w jakiej rzeczywistości się znalazł. Następnie dyrektorka kazała mu wyjść oraz powiedziała, że swoim zachowaniem denerwuje Dementorów i psuje Święto Voldemorta[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy