FANDOM

75952 Newt's Case of Magical Creatures (pl. Walizka Newta z magicznymi zwierzętami) — zestaw z serii LEGO Fantastyczne zwierzęta, przedstawiający zaczarowaną walizkę należącą do Newtona Skamandera. Walizka posiada możliwość otwarcia i zajrzenia do jej magicznego wnętrza.

Zawartość Edytuj

Zestaw z złożonej formie przedstawia brązową walizkę z uchwytem, metalowymi okuciami na rogach i mosiężnym zamkiem. Walizkę można jednak rozłożyć, ponieważ składa się z czterech ruchomych elementów i uzyskać w ten sposób dostęp do jej magicznej zawartości. W tym celu należy ją położyć na jeden bok, odchylić wierzchnią ściankę, a następnie rozsunąć na boki pozostałe ścianki.

W centralnej części znajduje się niewielka szopa, z drabiną prowadzącą na zewnątrz, kilkoma butelkami, a także fotografią Lety Lestrange. Boczne ścianki po rozłożeniu tworzą przestrzeń dla magicznych zwierząt. Po lewej znajduje się zagroda dla gromoptaka, a po prawej nieco zarośnięta zagroda ze złotem niuchacza i gniazdem na jajo żmijoptaka.

Minifigurki Edytuj

Zwierzęta Edytuj

Materiał źródłowy Edytuj

Zestaw został oparty prawdopodobnie na fragmencie filmu Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, w którym Newton Skamander, Jacob Kowalski, Tina Goldsteim i Queenie Goldstein, wspólnie weszli do walizki po tym jak udało im się złapać stworzenia, które uciekły w Nowym Jorku. W tym czasie w walizce przebywał gromoptak, o imieniu Frank.

Przypisy