Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Abigail Nicolaczarownica nieznanego statusu krwi. Była uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Gryffindoru.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Abigail Nicola urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Nicola. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Abigail do Gryffindoru.

Abigail zapisała się na trening quidditcha, odbywający się o 7 wieczorem w czwartek. Zrobiła to, zapisując swoje imię na liście, wiszącej w dormitorium Gryffindoru[2].

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Przypisy