FANDOM

Able Flemingamerykański czarodziej nieznanego statusu krwi, będący Przewodniczącym Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki[1]. Piastował ten urząd w drugiej połowie XVIII wieku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Able Fleming urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Fleming, prawdopodobnie na początku XVIII wieku. Razem z rodziną mieszkał w Stanach Zjednoczonych. W pewnym okresie życia otrzymał informację, że został przyjęty do Szkoły Magii Ilvermorny.

Nauka w Ilvermorny Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny, w której został przydzielony do jednego z czterech domów – Rogatego Węża, Pukwudgie, Gromoptaka lub Wampusa.

Prawdopodobnie był dobrym uczniem oraz był lubiany wśród profesorów Ilvermorny.

Praca w Magicznym Kongresie USA Edytuj

Jakiś czas po ukończeniu szkoły przygotowywał się do pracy w Magicznym Kongresie Stanów Zjednoczonych Ameryki. W pewnym okresie życia zaczął pracę na dość wysokim urzędzie i zdobył wysoką pozycję w Magicznym Kongresie. Po odejściu Thorntona Harkaway'a zostały wybrany nowym Przewodniczącym Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki. Prowadził raczej dobrą i spokojną kadencję. Jednak wybuch wojny o niepodległość i przybycie wielu Niemagów zmusiło go do przeniesienia siedziby Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki do Waszyngtonu.

Późniejsze życie Edytuj

Po skończeniu kadencji prawdopodobnie przeszedł na emeryturę i prowadził spokojne życie.

Ciekawostki Edytuj

Able Fleming był kolejnym przewodniczącym Magicznego Kongresu, który przeniósł jego siedzibę do innego miasta.

Występowanie Edytuj

Przypisy

Przewodniczący Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki
MACUSA
Josiah JacksonCharity WilkinsonThornton HarkawayAble FlemingElizabeth McGilliguddyEmily RappaportSerafina PicquerySamuel G. Quahog