Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Abraham Grimblehawkczarodziej półkrwi; wujek Mathildy Grimblehawk. Pracował w Brytyjskim Ministerstwie Magii. Posiadał przynajmniej jednego brata lub siostrę.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Abraham Grimblehawk urodził się w rodzinie czarodziejów półkrwi. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Abrahama do Hufflepuffu. Najprawdopodobniej najbardziej lubił zajęcia z zielarstwa i opiekę nad magicznymi stworzeniami[1].

Późniejsze życie[edytuj | edytuj kod]

Po skończeniu nauki w Hogwarcie, Abraham rozpoczął pracę w Brytyjskim Ministerstwie Magii. Najprawdopodobniej pracował w Departamencie Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami, ponieważ posiadał rozległą wiedzę na ten temat[1].

Gdy mężczyzna osiągnął sędziwego wieku, przeszedł na emeryturę i zamieszkał w Domu Spokojnej Starości dla Czarownic i Czarodziejów imienia Świętego Oswalda[1].

Relacje[edytuj | edytuj kod]

Z Mathildą Grimblehawk[edytuj | edytuj kod]

Abraham miał przyjacielskie relacje ze swoją siostrzenicą (lub bratanicą), Mathildą. Mężczyzna często czytywał jej książkę Newtona Skamandera, Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć, gdy była młodsza.

Z Gethsemane Prickle[edytuj | edytuj kod]

Abraham i Mathilda byli bardzo dobrymi przyjaciółmi Gethsemane Prickle, zielarki i twórczyni eliksirów, która pomagała Departamentowi Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami w rozwiązywaniu przypadków związanych z magicznymi zwierzętami[1].

Występowanie[edytuj | edytuj kod]

Przypisy