FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy ucznia Hogwartu. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu
Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Adam Pickering (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarodziej o nieznanym statusie krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Adam Pickering urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Pickering. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Adama do Gryffindoru.

1993-1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 19961997 można go było znaleźć w dormitorium chłopców w wieży Gryffindoru, gdzie grał w szachy czarodziejów z innymi uczniami. Harry Potter wymienił z nim pijawki.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 19931994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling
  3. Harry Potter i więzień Azkabanu (gra) (tylko w wersji na PlayStation 2)