FANDOM

Alannisczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Ravenclawu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Alannis urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, około 1980 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Alannis do Ravenclawu.

Rok szkolny 1995/1996 Edytuj

Podobnie jak inni uczniowie nie była przekonana w odrodzenie Voldemorta. Wierzyła we wszystkie informacje podawane przez Proroka Codziennego, które krytykowały Harry'ego Pottera i Albusa Dumbledore'a.

Rok szkolny 1996/1997 Edytuj

We wrześniu pojechała do Hogwartu, aby rozpocząć kolejny rok nauki. Podobnie jak reszta uczniów nie wierzyła już w brednie pisane przez Proroka Codziennego.

W tym samym roku została kapitanem klubu pojedynków Ravenclawu. Uczyła Harry'ego zaklęcia Levicorpus.

Była świadkiem śmierci dyrektora Albusa Dumbledore'a i prawdopodobnie razem z rodziną uczestniczyła w jego pogrzebie.

Rok szkolny 1997/1998 Edytuj

Lord Voldemort oraz śmierciożercy przejęli Ministerstwo Magii, a w Hogwarcie zapanował terror wywołany przez Carrow'ów i nowego dyrektora, Severusa Snape'a. Podczas powrotu Harry'ego do Hogwartu, Alannis, podobnie jak inni, nie wydała dyrekcji Harry'ego Pottera. 

Prawdopodobnie brała udział w Bitwie o Hogwart, lecz nie wiadomo czy ją przeżyła.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Zobacz też Edytuj