FANDOM

Alysczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Hufflepuffu. Na swoim pierwszym roku, miała ona lekcje eliksirów z Horacym Slughornem. Kiedy po lekcji czyściła swoje miejsce razem z resztą uczniów, Slughorn powiedział, żeby nie zapomniała o ogonie szczura, który zostawiła na swoim biurku.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Alys urodziła się w rodzinie nieznanego statusu krwi, w drugiej połowie XX wieku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Alys do Hufflepuffu.

Podczas swojego pierwszego roku miała lekcje eliksirów z Horacym Slughornem. Po skończonej lekcji, razem z innymi uczniami czyściła swoje miejsce pracy. Slughorn przypomniał jej, żeby nie zapomniała o ogonie szczura, który zostawiła na swoim biurku.

Za kulisami Edytuj

  • Bohaterkę tą zagrała Electra Webb. Imię Alys znamy tylko dzięki temu, że twórcy podali je przy nazwisku aktorki w obsadzie filmu.

Występowanie Edytuj