FANDOM

Ameryka Północna (ang. North America) — kontynent położony na półkulach północnej i zachodniej[1]. W Ameryce leżą między innymi Stany Zjednoczone, Kanada i Meksyk.

Historia Edytuj

Ameryka została odkryta przez czarodziejów na długo, nim zrobili to mugole. Amerykańscy czarodzieje byli wyjątkowo uzdolnieni jeśli chodzi o magię związaną z roślinami i zwierzętami i wytwarzali najlepsze eliksiry. Uprawiali magię bez używania różdżki[2]. W XVII wieku liczba czarodziei emigrujących do Ameryki wyraźnie zmalała za sprawą Czyścicieli. Po procesach w Salem liczba ta jeszcze bardziej zmalała i aż do początku XX wieku w Ameryce było proporcjonalnie mniej czarodziejów niż na innych kontynentach. Po raz pierwszy w historii Ameryki Północnej czarodzieje zebrali się, by wspólnie określić prawa, którymi będą się kierować dopiero w 1693 roku. Wydarzenie to doprowadziło do powstania MACUSA. Amerykanie byli bardzo skryci i przez wiele wieków "żyli pod ziemią" co spotęgowało jeszcze bardziej uchwalenie w 1790 roku prawa Rappaport przez co nie byli tak tolerancyjni wobec magicznych istot jak Europejczycy.

Rodzime gatunki Edytuj

Występowanie Edytuj

Zobacz też Edytuj

Przypisy