FANDOM

Anna Mirfield (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarownica o nieznanym statusie krwi, będąca uczennicą Hogwartu, gdzie została przydzielona do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Anna Mirfield urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Mirfield. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić ją do Gryffindoru.

1993-1994 rok Edytuj

Była widziana spacerująca po szkole w roku szkolnym 19931994.

1996-1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 19961997 wymieniła się z Harrym, dając mu róg jednorożca za butelkę piwa kremowego.

Etymologia Edytuj

Imię Anna wywodzi się z języka hebrajskiego, od słowa łaska. Tłumaczy się je jako pełna łaski, wdzięku.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 19931994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling
  3. Harry Potter i więzień Azkabanu (gra) (tylko w wersji na PlaySttion 2)