FANDOM

Anthony Rickettczarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Hufflepuffu. Był pałkarzem domowej drużyny quidditcha za czasów, gdy jej kapitanem był Cedrik Diggory.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Anthony Rickett urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Rickett, pod koniec drugiej połowy XX wieku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Anthony'ego do Hufflepuffu.

W pewnym okresie edukacji dołączył do reprezentacji Hufflepuffu w quidditchu oraz został ścigającym drużyny za czasów, gdy jej kapitanem był Cedrik Diggory.

Występowanie Edytuj