FANDOM

Antonio[1]czupakabra, należąca do Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki. Antonio został przykuty do krzesła w celi Gellerta Grindelwalda, który zdobył sympatię czupakabry i wykorzystał ją podczas swojej ucieczki, po czym się jej pozbył. Prawdopodobnie poskutkowało to śmiercią zwierzęcia.

Biografia Edytuj

Antonio

Antonio w kagańcu, przykuty do krzesła Grindelwalda.

W grudniu 1926 roku czarnoksiężnik, Gellert Grindelwald stał się więźniem MACUSy. Został posadzony na krześle w celi, do którego przykuto czupakabrę w kagańcu i rzucono na niego liczne zaklęcia. W trakcie pobytu w pomieszczeniu Grindelwald zdołał zdobyć sympatię znajdującego się tam stworzenia i prawdopodobnie to on nadał mu imię Antonio. Czarnoksiężnikowi udało się także przeciągnąć na swoją stronę jednego ze swoich strażników, Abernathy'ego, który zamienił się z Grindelwaldem miejscami i wyglądem, aby umożliwić ucieczkę.

Pół roku po uwięzieniu czarnoksiężnik miał być przeniesiony do Europy. W tym celu do Nowego Jorku przybył Rudolph Spielman. Gdy fałszywy Gellert został przetransportowany z celi do latajacego powozu, prawdziwy Grinelwald pod postacią Abernathy'ego umieścił Antonio w pudełku, które następnie przekazał Spielmanowi, twierdząc, że w środku znajduje się różdżka więźnia.

Abernathy i Antonio

Abernathy i Antonio w zalanym wodą powozie.

Po tym jak powóz opuścił budynek Kongresu czarnoksiężnik aportował się na pojeździe, przejął nad nim kontrolę. Następnie używając zaklęć odebrał znajdującym się w środku aurorom różdżki, a tą należącą do Spielmana zniszczył. Czarodziej otworzył pudełko i natychmiast został zaatakowany przez Antonio, który ugryzł go w szyję, został jednak natychmiast odrzucony. W środku doszło do walki, gdy Abernathy rzucił się na napastników, ale została przerwana ponieważ sterujący pojazdem Grindelwald napełnił wnętrze wodą. Antonio nadal próbował atakowac Spielmana, przeszkadzając mu w złapaniu fiolki z paktem krwi Gellerta[2], dzięki czemu Abernathy zdołał chwycić ją w usta. Gdy czarnoksiężnik pozbył się pościgu wyważył drzwi powozu, a wylewająca się woda zabrała ze sobą obu aurorów. Gridelwald wszedł do środka i odciągnął Antonio od Spielmana. Stworzenie zaczęło się łasić do Gellerta, ale ten zaraz po tym wyrzucił czupakabrę na zewnątrz. Nie wiadomo czy przeżyła upadek[3].

Ciekawostka Edytuj

  • Wyrzucenie Antonio przez Grindelwalda może być związane ze słowami, które Albus Dumbledore wypowiedział, gdy dowiedział się o ukradnięciu fiolki z paktem krwi przez niuchacza: „Grindelwald nie rozumie możliwości stworzeń, które uważa za zbyt proste”[2].
  • Rudolph Spielman kilka miesięcy po ukąszeniu nadal miał krwawy ślad na swojej szyi[4].

Występowanie Edytuj

Przypisy