FANDOM

Błędy w filmie Harry Potter i Zakon Feniksa — w filmach o Harrym Potterze można dostrzec kilka błędów i nieścisłości popełnionych przez twórców.

Lista błędów występujących w filmie Edytuj

  1. Kiedy pani Figg odprowadza Harry'ego i Dudleya do domu, mówi, że Cedrik zginął w zeszłym roku, jednak zginął on kilka tygodni wcześniej.
  2. Kiedy Petunia i Vernon Dursleyowie prowadzą swojego syna do samochodu, aby zabrać go do szpitala, w wiszącej przed drzwiami doniczce znajdują się głównie białe kwiatki. Później, tego samego wieczoru, kiedy Harry i straż przednia szykują się do odlotu, kwiaty zmieniają kolor na czerwony.
  3. Podczas pierwszej nocy w Hogwarcie, Harry śpi w jasnoniebieskiej koszulce w paski, jednak kiedy zrywa się ze snu i siada na łóżku, ma na sobie ciemnoniebieską koszulkę.
  4. Na pierwszej lekcji u Dolores Umbridge, napisy na tablicy zmieniają swoje rozmiary.
  5. Kiedy Harry odwraca się do Neville'a w Sali Przepowiedni, po znalezieniu szklanej kuli z pierwszą przepowiednią Sybilii Trelawney, na moment blizna z jego czoła znika.

Błędy i wycięte sceny w serii Harry Potter

Błędy w książkach Kamień FilozoficznyKomnata Tajemnicwięzień AzkabanuCzara OgniaZakon FeniksaKsiążę PółkrwiInsygnia Śmierci
Błędy w filmach Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźćKamień FilozoficznyKomnata Tajemnicwięzień AzkabanuCzara OgniaZakon FeniksaKsiążę PółkrwiInsygnia Śmierci cz.IInsygnia Śmierci cz.II
Wycięte sceny z filmów Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźćKamień FiozoficznyKomnata Tajemnicwięzień Azkabanu