FANDOM

Bernadetteamerykańska czarownica nieznanego statusu krwi, która pracowała w Magicznym Kongresie Stanów Zjednoczonych Ameryki w 1926 roku jako egzekutor.

Bibliografia Edytuj

7 grudnia 1926 roku, podczas pracy, Bernadette wraz z inną egzekutorką przyprowadziła Newtona Skamandera i Tinę Goldstein z ich celi w areszcie, do pokoju przesłuchań. Obie egzekutorki pozostały w pomieszczeniu, podczas gdy auror, Perciwal Graves (w rzeczywistości był to Gellert Grindelwald, tylko podszywający się pod Gravesa) przesłuchał więźniów. Na końcu wydał wyrok śmierci i kazał go natychmiast wykonać. Egzekutorki zabrały więc skazańców do sali straceń. Na miejscu Tina zwróciła się do Bernadette, prosząc, by tego nie robiła. Egzekutorka powiedziała jej, że to nie boli, a następnie wyciągnęła ze skazanej dobre wspomnienia i wyświetliła je na basenie z zabójczym płynem. Uspokoiło to Tinę, która zapatrzona we wspomnienia, posłusznie usiadła na krześle straceń. W międzyczasie Newton zdołał się oswobodzić, z pomocą nieśmiałka, Picketta i chwycił pilnującą go kobietę, by użyć jej różdżki do ogłuszenia Bernadette. Egzekutorka po trafieniu zaklęciem upadła na podłogę obok basenu i straciła przytomność. Z ręki wypadła jej różdżka, która wpadła do zabójczego płynu i została w nim zniszczona[1]. Dalsze losy egzekutorki są nieznane.

Występowanie Edytuj

Przypisy