FANDOM

Bertram Aubrey (ur. między 1950 a 1960 r.) — czarodziej nieznanego statusu krwi, który około roku 1970 uczęszczał do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do jednego z czterech domów.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Bertram Aubrey urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Aubrey. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Bertrama do jednego z czterech domów.

Nie wiadomo z jakiej przyczyny James Potter i Syriusz Black znęcali się nad nim, używając zaklęcia, które zwiększyło jego głowę dwukrotnie. Zrobili to najprawdopodobniej przy pomocy zaklęcia Engorgio Skullus.

Występowanie Edytuj