Harry Potter Wiki (skrócone logo).png
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku rozrywki, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Brandon Angelczarodziej o nieznanym statusie krwi; uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Wczesne życie[edytuj | edytuj kod]

Brandon Angel urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Angel. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie[edytuj | edytuj kod]

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Brandona do Gryffindoru.

Grał w quidditcha, chociaż nie ma żadnej wzmianki o tym, jakoby trafił do drużyny. Brandon zapisał się na jeden z treningów quidditcha – we wtorek, o godzinie dziewiętnastej.

Występowanie[edytuj | edytuj kod]