FANDOM

Bratanek Nigela (ang. Nigel's nephew) — czarodziej czystej krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Slytherinu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Bratanek Nigela urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi, około 1981 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivandera. Po tym, jak jego wuj Nigel ożenił się z mugolką, jego ojciec wpadł w furię. Sam chłopiec nie widział nic złego w małżeństwie wuja, szczególnie że jego nowa ciotka często dawała mu cukierki[2].

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić go do Slytherinu.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał urodzić się najpóźniej w 1981 roku, aby móc uczęszczać do Hogwartu w roku szkolnym 1992/1993.
  2. Harry Potter i Komnata Tajemnic (gra), wersja na PC.