FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Bridgetczarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Slytherinu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Bridget urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, w latach 80. XX wieku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Bridget do Slytherinu.

1992-1993 rok Edytuj

W 1992 roku, tym samym, w którym została otwarta Komnata Tajemnic, Bridget była członkinią klubu pojedynków i znajdowała się na piątym miejscu w rankingu najlepiej walczących. Świadczy to o tym, że Bridget była dobrą uczennicą, a rzucanie zaklęć nie sprawiało jej większych problemów.

Etymologia Edytuj

Imię Bridget to angielska nazwa zaczerpniętego z języka irlandzkiego Brighid, które oznacza osobę patetyczną.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. W 1992 roku chodziła do Hogwartu.