FANDOM

Bunty (urodzona około 1910 roku[1]) — czarownica nieznanego statusu krwi, która żyła w pierwszej połowie XX wieku[2]. Uczęszczała ona do Hogwartu, nie wiadomo jednak, do którego domu została przydzielona. Po ukończeniu szkoły została asystentką Newta Skamandera[3].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Bunty urodziła się w Wielkiej Brytani lub w Irlandii około 1910 roku[1]. Uczęszczała do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do jednego z czterech domów. Po ukończeniu szkoły została asystentką Newtona Skamandera[3].

1927 Edytuj

W 1927 roku Bunty dalej pracowała u Newtona Skamandera jako jego asystentka. Pomagała mu karmić zwierzęta i opiekować się nimi. Kiedy młode niuchacze uciekły z klatki, Bunty pomagała je złapać, kusząc je monetą na sznurku. Ostatecznie wszystkie z powrotem umieściła w klatce. Ponieważ chciała nakarmić kelpię bez asysty Newtona, została zraniona w palec. Kobieta nie przejmowała się zbytnio raną i za wszelką cenę próbowała udowodnić Newtonowi, że poradzi sobie ze zwierzęciem. Bunty zaoferowała pomoc, kiedy Skamander zdecydował się wskoczyć do zbiornika wodnego aby nakarmić kelpię. Czarownica poradziła mu wówczas, by zdjął ubrania zanim wejdzie do wody. Mężczyzna kilkukrotnie prosił Bunty, by ta opuściła już miejsce pracy i wróciła do domu. Niechętnie kobieta w końcu poprzestała na jego prośbę i wyszła.

Niedługo później Newton musiał wybyć z kraju ze względu na zleconą mu misję oraz chęć spotkania Tiny Goldstein. Wziął wówczas młode niuchacze i zostawił Bunty kartkę, w której zapewnił ją, żeby się nie martwiła, bo wziął ze sobą młode. Jednocześnie przypomniał jej o karmieniu Patricka dyniowymi pasztecikami[4].

Relacje Edytuj

Z Newtonem Skamanderem Edytuj

Bunty 1

Bunty zapatrzona w Newtonie

Bunty wydawała się być mocno zauroczona w Newtonie. Podziwiała jego pracę, a zarazem i pasję, jednocześnie próbując mu dorównać i udowodnić, że magiczne stworzenia są dla niej równie ważne, co dla Newtona. Ich relacja jednak była jednostronna. Skamander zdawał się ignorować zalotne spojrzenia Bunty i nie wykazywał żadnych uczuć w jej stronę. Jednakże, ze względu na to, że była jego asystentką, musiał jej bardzo ufać i darzyć ją sympatią.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy