FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Cerberus Langarmczarodziej nieznanego statusu krwi, szef Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów w Brytyjskim Ministerstwie Magii. Współpracował z Departamentem Kontroli Nad Magicznymi Stworzeniami.

Biografia Edytuj

Jego zadaniem było przekazywanie informacji wywiadowczych dotyczących ataków dzikich, magicznych stworzeń na ludzi do Wydziału Zwierząt. Obarczony opieką nad aspektem prawnym, a także zapewnieniem bezpieczeństwa ogółu społeczeństwa, okazjonalnie towarzyszył współpracownikom i zabezpieczał miejsca, w których znajdowała się dana bestia, aby uniemożliwić wejście na teren ludzi i w ten sposób uniknięcia jakichkolwiek obrażeń. Pomógł Mathildzie Grimblehawk i jej partnerowi w sprawie ataku na obrońcę Armat z Chudley, Gordona Hortona[1]. Ścigał także wilkołaka, Silasa Crumpa[2].

Etymologia Edytuj

Jego nazwisko mogło być grą słów. Langarm oznaczałoby długie ramię (ang. long arm), co miałoby wskazywać na ramię prawa, odnoszące się do policji.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 1: Something in the Air
  2. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 6, A Filthy Business