FANDOM

Charity Wilkinsonamerykańska czarownica nieznanego statusu krwi, będąca jedną z oryginalnej dwunastki aurorów ze Stanów Zjednoczonych. Ona i Theodard Fontaine byli jedynymi, którzy dożyli sędziwego wieku. Została trzecim Przewodniczącym Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki[1].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Charity Wilkinson urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, prawdopodobnie w XVII wieku. Razem z rodziną mieszkała w Stanach Zjednoczonych. W pewnym okresie życia otrzymała informację, że została przyjęta do szkoły magii.

Nauka w szkole magii Edytuj

Pierwszego września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała najprawdopodobniej do Szkoły Magii i Czarodziejstwa Ilvermorny, w której została przydzielona do jednego z czterech domów – Rogatego Węża, Pukwudgie, Gromoptaka lub Wampusa. Nauka w szkole magii nie przynosiła jej większych problemów. Uzyskiwała wysokie wyniki z eliksirów i obrony przed czarną magią. Również pozostałe przedmioty zdała na wysokie oceny[2].

Praca w Magicznym Kongresie USA Edytuj

Jakiś czas po ukończeniu szkoły przygotowywała się do pracy w Magicznym Kongresie Stanów Zjednoczonych Ameryki. W pewnym okresie życia spełniła wszystkie wymagania, została aurorem i zdobyła wysoką pozycję w Magicznym Kongresie. Pod koniec XVII wieku w Stanach Zjednoczonych działali Czyściciele. Byli to brutalni czarodzieje, torturujący, zabijający i handlujący innymi magicznymi ludźmi. By się z nimi uporać, ówczesny przewodniczący MACUSY, Josiah Jackson, stworzył grupę potężnych i wytrenowanych czarodziejów – oryginalną dwunastkę aurorów. Została do niej wcielona także Charity Wilkinson, która przez kolejne lata poszukiwała, łapała i stawiała przed sądem Czyścicieli.

W pierwszej połowie XVIII wieku, po licznych zasługach dla Magicznego Kongresu została wybrana trzecim Przewodniczącym Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki. Z racji tego, że dożyła sędziwego wieku, mogła pełnić tę funkcję aż do 1760 roku.

Późniejsze życie Edytuj

Po przejściu na emeryturę prowadziła spokojne życie przez wiele lat.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. PottermoreThe Magical Congress of the United States of America (MACUSA)
  2. Osoby zainteresowane posadą aurora muszą mieć bardzo dobre wyniki szkolne, a także zdane minimum pięć egzaminów na ocenę Powyżej Oczekiwań lub Wybitny.
Przewodniczący Magicznego Kongresu Stanów Zjednoczonych Ameryki
MACUSA
Josiah JacksonCharity WilkinsonThornton HarkawayAble FlemingElizabeth McGilliguddyEmily RappaportSerafina PicquerySamuel G. Quahog