FANDOM

Ciotka Credence'a Barebone'a (ang. Credence Barebone's aunt) — czarownica nieznanego statusu krwi lub mugolka, która była ciotką Credence'a Barebone'a.

Biografia Edytuj

Kobieta ta sprawowała opiekę nad Credence'em Barebone'em, którego była ciotką. W 1901 roku, kiedy chłopiec był jeszcze niemowlęciem, płynęła z nim statkiem do Stanów Zjednoczonych. W momencie, kiedy ciotka odwróciła uwagę od dziecka, którym opiekowała się w tym czasie Leta Lestrange podmieniła je z innym niemowlęciem, swoim bratem, Corvusem. Dziewczynę bardzo irytował głośny płacz dziecka i dlatego chciała na chwilę zamienić niemowlę na inne, spokojniejsze. W pewnym momencie statek zaczął tonąć. Leta nie zdążyła z powrotem podmienić dzieci. Ciotka Barebone'a zginęła, próbując uratować Corvusa, myśląc, że jest to Credence. Leta do końca swojego życia oskarżała się o śmierć brata.

Credence trafił do Mary Lou Barebone w Stanach Zjednoczonych, która go zaadoptowała i wychowała.

Za kulisami Edytuj

Została zagrana przez Lindę Santiago w filmie Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda[2].

Występowanie Edytuj

Przypisy