FANDOM

Disambig-icon Ten artykuł dotyczy ojca Lety i Corvusa. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu i nazwisku.

Corvus Lestrange IVczarodziej czystej krwi i członek rodziny Lestrange. Był on ojcem Lety i Corvusa, przy czym ta pierwsza urodziła się z małżeństwa z Laureną, natomiast chłopak był owocem związku z Clarisse[2].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Corvus urodził się jako syn Eglantine i Corvusa Lesntrange’a III. Jego rodzina była zamożna i szanowana. Należeli do jednego z rodów czystej krwi.

Małżeństwo z Laureną Edytuj

W pewnym momencie swojego życia Corvus zaczął pożądać zamężnej już Laureny Kamy. Mężczyzna wprawdzie nie zakochał się w kobiecie, ale chciał ją mieć u swojego boku. Dlatego też rzucił na nią zaklęcie Imperiusa, aby ją zdobyć. Mimo sprzeciwu rodziny, w tym syna Yusufa, który próbował zatrzymać matkę, ta pod wpływem klątwy zostawiła rodzinę dla Corvusa. Kobieta spłodziła mu córkę Letę i zmarła zaraz po porodzie. Czarodziej nigdy nie interesował się córką i nie darzył jej ojcowską miłością.

Małżeństwo z Clarisse Edytuj

Niecałe 3 miesiące po śmierci Laureny, Corvus związał się z inną czarownicą, Clarisse. Również nie kochał kobiety, ale gdy ta urodziła mu syna, któremu nadali imię po ojcu, czyli Corvus. Mężczyzna po raz pierwszy kogoś pokochał. Traktował syna jak oczko w głowie, co było powodem zazdrości u jego córki, Lety.

Adopcja Corvusa Edytuj

Młodym Corvusem i Letą opiekowała się służąca, Irma Dugard. Kiedy Corvus dowiedział się, że Yusuf Kama planuje zabić jego syna, zdecydował się oddać dzieci do adopcji. W tym celu wysłał je do Ameryki wraz z Irmą, pół-skrzatką, której brak magii utrudniał namierzenie jego dzieci. Na rodzinę zastępczą została wybrana Mary Lou Barebone, która obiecała zaopiekować się chłopcem. Jednak w trakcie podróży statkiem do Ameryki statek zaczął tonąć, przez co pasażerowie musieli przenosić się na łodzie ratunkowe. Podczas ewakuacji córka Corvusa, Leta, podmieniła niemowlę i razem z nim i służącą dopłynęli do Ameryki. Drugie dziecko utonęło podczas katastrofy.

Osobowość Edytuj

Corvus Lestrange IV był mężczyzną o żelaznych przekonaniach. Nie przyjmował odmowy i uważał, że należy mu się to, czego oczekuje. Potrafił osiągnąć cel, używając niewybaczalnych zaklęć. Był także stanowczy i żądny władzy. Nie wykazywał empatii – nie przejmował się losami rodziny jego pierwszej żony, którą świadomie zaczarował, aby mu się poddała. Nie interesował uczuciami innych, nawet swoich dzieci. Nie kochał żadnej ze swoich żon, co więcej, poślubiał je tylko ze względu na pożądanie, które czuł względem nich. Można stwierdzić więc, że traktował ludzi, w tym też najbliższych, przedmiotowo. Pierwszy raz okazał miłość, gdy urodził mu się syn Corvus. Możliwe, że było to spowodowane tym, że widział w chłopcu samego siebie.

Magiczne zdolności Edytuj

  • Czarna magia: Corvus musiał być zdolnym czarodziejem w dziedzinie czarnej magii, skoro potrafił rzucać zaklęcia niewybaczalne, takie jak Imperius.

Relacje Edytuj

Z Laureną Edytuj

Laurena Kama

Corvus nie kochał swojej pierwszej żony. Traktował ją jak trofeum, które chciał zdobyć. Nie interesowało go, że Laurena miała już kochającą rodzinę, męża i dziecko. Corvus był zdolny do tego, że rzucił na Laurenę jedno z zaklęć niewybaczalnych, Imperiusa. Pewne jest, że para nigdy się nie pokochała. Kobieta spłodziła Corvusowi córkę Letę, której mężczyzna również nie pokochał. Czarownica zmarła zaraz po porodzie, co nie wywarło na Corvusie większego wrażenia, zważając na fakt, że w ciągu trzech kolejnych miesięcy wziął ślub z inną kobietą.

Z Clarisse Edytuj

Corvus po niecałych trzech miesiącach związał się z Clarisse, która prawdopodobnie nie miała wcześniej rodziny. Mężczyzna nie kochał Clarisse, podobnie jak swojej pierwszej żony. Nie jest wiadome, czy również rzucił na nią zaklęcie, aby ją uwieść, ale zważając na charakter Corvusa, jest to bardzo prawdopodobne. Czarodziej traktował żonę równie przedmiotowo, co swoją pierwszą małżonkę. Gdy ta urodziła mu syna, mężczyzna po raz pierwszy okazał miłość, lecz nie względem niej, a względem swojego dziecka.

Z Letą Edytuj

LetaLestr

Corvus nigdy nie kochał swojej jedynej córki z pierwszego małżeństwa. Dziewczynka bardzo przeżywała złe stosunki z ojcem. Gdy na świat przyszedł jej przyrodni brat, Corvus, prawdopodobnie bardzo mu zazdrościła ciepła i miłości, którym darzył go jej ojciec. Kiedy Leta dorosła, dzieciństwo mocno się na niej odbiło. Nie chciała wspominać swojego ojca i bardzo poruszyło ją, mimo tego, że była tego świadoma, gdy Yusuf Kama powiedział jej, że jej ojciec nigdy jej nie kochał.

Z Corvusem Edytuj

Corvus beznamiętnie kochał swojego syna, któremu również nadał imię Corvus. Po raz pierwszy okazał empatię, miłość i czułość względem kogoś bliskiego. Mimo że młody Corvus był z ojcem bardzo krótko, można zauważyć, że Corvusowi Lestrange’owi IV musiało mocno zależeć na synu, zgadzając się na jego adopcję tylko po to, by móc go uchronić przed śmiercią.

Za kulisami Edytuj

Corvus Lestrange IV

Corvus Lestrange IV w filmie Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda został zagrany przez Keitha Chantera.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Jego córka była czystej krwi, więc on także musiał mieć taki status krwi.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 2,8 Fantastyczne zwierzęta: Zbrodnie Grindelwalda (zobacz to zdjęcie)

Rodziny czystej krwi

Rodzina Blishwick Jimbo Blishwick
Rodzina Brown Lavender Brown
Rodzina Bulstrode Violetta Bulstrode
Rodzina Burke Herbert Burke
Rodzina Crabbe Irma CrabbeCrabbe SrVincent Crabbe
Rodzina Flint Ursula BlackMarcus Flint
Rodzina Gamp Hesper Gamp
Rodzina Gaunt Marvolo GauntMorfin GauntMeropa Gaunt
Rodzina Greengrass Astoria GreengrassDafne Greengrass
Rodzina Kama Mustafa KamaYusuf Kama
Rodzina Lestrange Balbine Lestrange IBalbine Lestrange IIBarenne LestrangeBellatriks LestrangeClarisse LestrangeCorvus Lestrange ICorvus Lestrange IICorvus Lestrange IIICorvus Lestrange IVCorvus Lestrange VCyrille Lestrange ICyrille Lestrange IICyrille Lestrange IIICyrille Lestrange IVCéléase LestrangeEglantine LestrangeErmessende LestrangeEuphrahilde LestrangeF. LestrangeFalco LestrangeFloxel LestrangeFortunade LestrangeFulcran Lestrange IFulcran Lestrange IIFulcran Lestrange IIIFélicule LestrangeGaidic LestrangeHeloise LestrangeLeta LestrangeJodelle LestrangeJosette GageLaurena LestrangeLeonie TremblayLestrangeLuminosa LestrangeManon PerrotMinette LestrangeNozéa LestrangeNozéa Lestrange (z d. Trouche)Pucine Lestrange IPucine Lestrange IIQuintilla LestrangeR. LestrangeRabastan LestrangeRadolphus LestrangeRudolf LestrangeSalomé LestrangeSotére Lestrange
Rodzina Macmillan Melania MacmillanErnie Macmillan
Rodzina Max Ella Max
Rodzina Meliflua Araminta Meliflua
Rodzina Potter Charlus PotterJames Potter
Rodzina Selwyn Selwyn
Rodzina Slytherin Salazar Slytherin
Rodzina Yaxley YaxleyCorban YaxleyLysandra Yaxley
Rodzina Zabini Blaise Zabini