FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Tytuł tej strony bądź zwroty w niej zawarte są przetłumaczone przez fanów, dlatego nie jest to wersja oficjalna.
Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w filmie oraz kolekcjonerskim zestawie o serii filmów, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

D. L. Bootczarodziej nieznanego statusu krwi, uczeń Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie w latach 70. XX wieku[1]. Nie wiadomo, do którego domu został przydzielony.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

D. L. Boot urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić go do jednego z czterech domów.

1978 rok Edytuj

Boot był szukającym w szkolnej drużynie quidditcha, gdzie zdobył nagrodę w 1978 r. razem z J.E. Prewittem, który również był szukającym[1].

Występowanie Edytuj

Przypisy