FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o przedmiocie, który wystąpił tylko w filmie, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Druga różdżka Lucjusza Malfoya (ang. Lucius Malfoy's second wand) — różdżka wykonana z nieznanego drewna, rdzenia oraz o nieznanej długości, której posiadaczem był Lucjusz Malfoy. Nie wiadomo również przez kogo różdżka została wykonana i w jaki sposób nabyta.

Historia Edytuj

Pierwsza różdżka Lucjusza Malfoya została zabrana przez Lorda Voldemorta i ostatecznie zniszczona podczas bitwy nad Little Whinging w 1997 roku. Po tym jak Lucjusz oddał swoją różdżkę Voldemortowi, w nieznany sposób nabył nową, kolejną różdżkę, która posłużyła mu m.in. podczas Bitwy o Hogwart.

Za kulisami Edytuj

  • Ta różdżka pojawia się tylko w adaptacji filmowej Harry'ego Pottera i Insygniów Śmierci, lecz nie ma żadnej wzmianki o tym z czego i przez kogo została wykonana różdżka.
  • Istnieje prawdopodobieństwo, że jest to oryginalna różdżka Lucjusza, którą używał za czasów, kiedy jego ojciec żył i jeszcze nie przekazał mu swojej rodowej różdżki.

Występowanie Edytuj