FANDOM

Dyrektor magicznej ochrony[1] (ang. Director of Magical Security)czarodziej stojący na czele Departamentu Bezpieczeństwa Magicznego, którego zadaniem było zachowanie bezpieczeństwa w celu ochrony i ukrycia magicznej wspólnoty czarodziejskiej w Stanach Zjednoczonych, zajmujący wysoką pozycję w Magicznym Kongresie Stanów Zjednoczonych Ameryki. Stanowisko to można uważać za równorzędne mugolskiemu stanowisku Sekretarza Bezpieczeństwa Narodowego.

Pod działania dyrektora podlegało amerykańskie Biuro Aurorów, jak również inne urzędy zajmujące się nadzorem nad niemagami i światem czarodziejskim oraz zachowaniem świata czarodziejów w ukryciu.

Pod urząd dyrektora podlegało również Biuro Pozwoleń na Różdżkę, które w wysokim stopniu również wpływało na bezpieczeństwo w świecie czarodziejów.

W 1926 roku na stanowisku dyrektora stanął auror, Perciwal Graves. Pełnił on również funkcję szefa Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów pod przewodnictwem Seraphiny Picquery[2]. Przypuszczalnie Perciwal miał na swoim stanowisku jeszcze wiele różnych obowiązków, które w głównej mierze dotyczyły ochrony świata czarodziejów.

W grudniu 1926 roku Gellert Grindelwald podszywał się pod Perciwala Gravesa, by sprawować kontrolę nad światem czarodziejów i ochronić go przed szkodami wyrządzonymi przez stworzenia z walizki Newtona Skamandera. Wykorzystał również stanowisko, aby spróbować znaleźć Obskurodziciela. Działał jako Perciwal, aby zaprzyjaźnić się z Credencem Barebone, który wierzył, że mógłby doprowadzić go do obskurodziciela, dopóki nie odkrył, że jest nim sam Credence[3].

Znani dyrektorzy Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy