Harry Potter Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Harry Potter Wiki
Advertisement
Harry Potter Wiki

„ZAPEŁNIJ NIEZAPISANE KARTY SWOJEJ HISTORII
(ang. LIVE THE UNWRITTEN)
— Slogan gry

Dziedzictwo Hogwartu[2] (ang. Hogwarts Legacy) — gra z gatunku action RPG, której premierę początkowo planowano na rok 2021, jednak przesunięto ją na 2022[1]. Rozgrywka jest przeznaczona dla jednego gracza i odbywa się w otwartym świecie. Akcja w grze ma mieć miejsce pod koniec XIX wieku.

Według zapowiedzi twórców gracz ma się wcielać w ucznia Hogwartu. W grze ma być możliwość rozwijania magicznych zdolności swojej postaci poprzez doskonalenie rzucania zaklęć, warzenie eliksirów i oswajanie fantastycznych zwierząt. Na początku rozgrywki możliwe ma być wybranie domu, do którego ma należeć kontrolowana przez gracza postać. Oprócz samego Hogwartu gra ma oferować możliwość wybrania się do innych miejsc, takich jak na przykład Zakazany Las czy wioska Hogsmeade.

Opis gry[]

Dziedzictwo Hogwartu to wciągająca gra akcji RPG z otwartym światem, osadzona w świecie, który po raz pierwszy pojawił się w książkach o Harrym Potterze. Teraz możesz przejąć kontrolę nad akcją i być w centrum własnej przygody w czarodziejskim świecie. Wyrusz w podróż przez znane i nowe lokalizacje, odkrywając fantastyczne bestie, dostosowując swoją postać i wytwarzając mikstury. Opanowuj rzucanie zaklęć, ulepszaj talenty i zostań czarodziejem, jakim chcesz być.

Poznaj Hogwart w XIX wieku. Twoja postać jest uczniem, który posiada klucz do starożytnej tajemnicy grożącej rozerwaniem czarodziejskiego świata. Dostałeś późną akceptację do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie i wkrótce odkrywasz, że nie jesteś zwykłym uczniem: posiadasz niezwykłą zdolność postrzegania i opanowywania starożytnej magii. Tylko ty możesz zdecydować, czy ochronisz ten sekret dla dobra wszystkich, czy też ulegniesz pokusie bardziej złowrogiej magii.

Odkryj atmosferę życia w Hogwarcie, zawierając sojuesze[3], walcząc z mrocznymi czarodziejami i ostatecznie decydując o losie czarodziejskiego świata. Twoje dziedzictwo jest tym, co z nim zrobisz.

Lokacje i stworzenia pojawiające się w grze[]

Lokacje[]

Stworzenia[]

Data wydania[]

„Chcielibyśmy podziękować fanom z całego świata za niesamowitą reakcję na ogłoszenie „Dziedzictwa Hogwartu” z naszej wytwórni Portkey Games. Stworzenie jak najlepszego doświadczenia dla wszystkich z Wizarding World i fanów gier jest dla nas najważniejsze, więc dajemy grze tyle czasu, ile potrzebuje. „Dziedzictwo Hogwartu” zostanie wydane w 2022 roku.”
— Hogwarts Legacy na Twitterze.

Grafiki[]

Za kulisami[]

Wideo[]

Linki zewnętrzne[]

Przypisy

Advertisement