FANDOM

Dziewczyna testująca Omdlejki Grylażowe (ang. Girl who tested Fainting Fancies) — niska, ciemnowłosa czarownica nieznanego statusu krwi, która rozpoczęła swoją naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w 1995 roku i została przydzielona do Gryffindoru[1].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, między 1983 a 1984 rokiem. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz Ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić ją do Gryffindoru.

1995/1996 Edytuj

We wrześniu 1995 roku Fred i George Weasleyowie testowali na tej dziewczynie oraz grupie innych pierwszoroczniaków działanie wyprodukowanych przez siebie cukierków przy pomocy uczniów z pierwszego roku, w tym omdlejek grylażowych. Zbulwersowana Hermiona postanowiła interweniować w tej sprawie. Fred i George zapytali później dziewczyny, która testowała omdlejki grylażowe jak się czuje - odpowiedziała, że chyba dobrze.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiała przynależeć do Gryffindoru, skoro znajdowała się w jego pokoju wspólnym.