FANDOM

Eddie Carmichael (ur. 1979 r.) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Ravenclawu. Do Hogwartu chodził w latach 19901997.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Eddie Carmichael urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Carmichael, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich lub w Irlandii. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Eddiego do Ravenclawu.

1995-1996 rok Edytuj

W 1996 roku przed SUMami sprzedawał Eliksir Mózgowy Barufia i mówił, że dzięki niemu dostał dziesięć wybitnych na SUMach. Hermiona, która pełniła obowiązki prefekta, skonfiskowała mu eliksir i wylała specyfik do sedesu, kiedy Harry Potter i Ron Weasley chcieli go kupić. Carmichael żądał dwanaście galeonów za pół kwarty.

Występowanie Edytuj