FANDOM

Edmund Spiersczarodziej o nieznanym statusie krwi, będący uczniem Hogwartu. Został przydzielony do jednego z czterech domów.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Edmund Spiers urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Spiers, między 1975 a 1978 rokiem. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Edmunda do jednego z czterech domów.

1993/1994 rok Edytuj

W roku szkolnym 1993/1994 został prefektem i otrzymał zadanie patrolowania obszarów szkoły niedostępnych dla uczniów.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Aby być prefektem w roku szkolnym 1993/1994, musiał być przynajmniej na swoim piątym roku, dlatego też musiał się urodzić między 1 września 1975 a 31 sierpnia 1978 roku.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling