FANDOM

Disambig-icon Ten artykuł dotyczy ucznia Hufflepuffu. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu.

Eldon Pembroke (ur. 1982 r. lub wcześniej) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Eldon Pembroke urodził się w rodzinie nieznanego statusu krwi – Pembroke, około 1982 roku. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Eldona do Hufflepuffu.

1993/1994 rok Edytuj

Był widziany spacerujący po szkole w roku szkolnym 1993/1994.

1996/1997 rok Edytuj

W roku szkolnym 1996/1997 można było go zwykle spotkać w klasie zaklęć. Lubił grywać w Eksplodującego Durnia z innymi uczniami.

Za kulisami Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Musiał się urodzić w tamtych latach, aby móc być w Hogwarcie w roku szkolnym 1993/1994.
  2. Światowo Ekskluzywny Wywiad z J.K. Rowling