FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy Gryfonki zapisanej na trening quidditcha. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu
Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Emily Taylorczarownica o nieznanym statusie krwi. Była uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie została przydzielona do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Emily Taylor urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Taylor. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Emily do Gryffindoru.

Emily zapisała się na trening quidditcha, odbywający się o 7 wieczorem w czwartek. Zrobiła to, zapisując swoje imię na liście wiszącej w dormitorium dziewcząt w wieży Gryffindoru[2]. Nie jest wiadome, na jakiej pozycji grała.

Etymologia Edytuj

Imię Emilia jest żeńską formą imienia Emil.

Występowanie Edytuj

Przypisy