FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy uczennicy Slytherinu w Hogwarcie. Zobacz też: inne osoby o tym imieniu
Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w filmach, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Emma Vanity — czarownica nieznanego statusu krwi, uczennica Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, przydzielona do Slytherinu. Była kapitanem drużyny quidditcha swojego domu w latach 19721976.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Emma urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi bądź półkrwi – Vanity, w latach 60. XX wieku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie w Wielkiej Brytanii bądź Irlandii. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić ją do Slytherinu.

1972 rok Edytuj

Emma została kapitanem drużyny quidditcha swojego domu i piastowała to stanowisko od 1972 do 1976 roku.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Do Slytherinu nie przydzielano mugolaków