FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w parku tematycznym, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Ethan Gerardczarodziej o nieznanym statusie krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, gdzie został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Ethan Gerard urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi – Gerard. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił prawdopodobnie na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej oraz ceremonii przydziału, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Ethana do Gryffindoru.

Ethan zapisał się na trening quidditcha, odbywający się o 7 wieczorem w czwartek. Zrobił to, zapisując swoje imię na liście, wiszącej w pokoju wspólnym Gryffindoru[2].

Etymologia Edytuj

Imię Ethan w języku hebrajskim oznacza solidny.

Występowanie Edytuj

Przypisy