FANDOM

Euan Abercrombie (ur. 1984 r.) — czarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Gryffindoru.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Euan Abercrombie urodził się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, w 1984 roku. Razem z rodziną mieszkał na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

Rok szkolny 1995/1996 Edytuj

1 września 1995 roku razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9 i 3/4. Brał udział w uczcie powitalnej. Podczas Ceremonii Przydziału nazwisko Euana zostało wyczytane jako pierwsze, a Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić chłopca do Gryffindoru.

Wierzył we wszystkie informacje podawane przez Proroka Codziennego odnośnie Harry'ego Pottera. Za każdym razem, gdy ten uśmiechał się do niego, Euan był przerażony.

Rok szkolny 1996/1997 Edytuj

W wrześniu pojechał do Hogwartu, aby rozpocząć kolejny rok nauki. Podobnie jak reszta Gryfonów, nie wierzył już w brednie pisane przez Proroka Codziennego.

Był świadkiem śmierci dyrektora Albusa Dumbledore'a i prawdopodobnie razem z rodziną uczestniczył w jego pogrzebie.

Rok szkolny 1997/1998 Edytuj

Lord Voldemort oraz śmierciożercy przejęli Ministerstwo Magii, a w Hogwarcie zapanował terror wywołany przez Carrow'ów i nowego dyrektora, Severusa Snape'a. Podczas powrotu Harry'ego do Hogwartu, Euan, podobnie jak inni, nie wydał dyrekcji Harry'ego Pottera. 

Podczas Bitwy o Hogwart prawdopodobnie został ewakuowany razem z innymi, młodszymi uczniami.

Późniejsze życie Edytuj

W 2002 roku ukończył naukę w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie i prawdopodobnie prowadził spokojne magiczne życie w tajemnicy przed mugolami.

Wygląd Edytuj

Chłopiec został opisany jako niski, z charakterystycznymi odstającymi uszami.

Występowanie Edytuj