FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)
Ta strona mówi o postaci, która wystąpiła tylko w grze mobilnej Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World, więc nie należy do oficjalnego kanonu o Harrym Potterze.

Eustace Fawleyczarodziej nieznanego statusu krwi, będący uczniem Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której został przydzielony do Hufflepuffu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Eustace Fawley urodził się w rodzinie czarodziejów czystej krwi lub półkrwi. Razem z rodziną mieszkał prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymał list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobił na ulicy Pokątnej. Odziedziczył różdżkę lub kupił ją w sklepie Ollivanderów.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września roku razem z innymi pierwszoklasistami pojechał do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brał udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Eustace'a do Hufflepuffu.

Eustace podczas swojego trzeciego roku nauki był wplątany we wzniecenie pożaru w hangarze na łodzie w Hogwarcie. Powiedział, że przyszedł, by ćwiczyć grę w gargulki, ale stracił zestaw należący do ojca podczas pożaru[2].

Ciekawostki Edytuj

  • Był znany z czytania komiksów o przygodach Martina Miggsa.
  • Miał wujka mieszkającego na Fidżi.

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. W 1930 roku Rodzina Fawley została wpisana do Skorowidzu Czystości Krwi. W przeciągu paru pokoleń ród ten mógł jednak stracić czystość, przez co Eustace mógł być już półkrwi
  2. Fantastic Beasts: Cases from the Wizarding World – zagadka 7, Flames of Attraction