FANDOM

Harry Potter Wiki (skrócone logo)

Filemina Alchin[1] — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Gryffindoru. Grała w domowej drużynie quidditcha i po pewnym czasie została jej kapitanem, którym była w latach 1692–1696[1].

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gryffindor Quidditch Captains Plaque

Filemina Alchin urodziła się w rodzinie czarodziejów nieznanego statusu krwi, prawdopodobnie w XX wieku. Razem z rodziną mieszkała na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9 i 3/4. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Fileminę do Gryffindoru.

Była bardzo dobra z latania i interesowała się quidditchem. Na pewnym etapie swojej edukacji dołączyła do domowej drużyny quidditcha. Grała bardzo dobrze, za co w późniejszych latach została wyróżniona tytułem kapitana drużyny.

Osobowość Edytuj

Filemina została przydzielona do Gryffindoru, więc prawdopodobnie była osobą odważną i śmiałą.

Występowanie Edytuj

Przypisy