FANDOM

Gemma Farley (ur. między 1974 a 1976 rokiem) — czarownica nieznanego statusu krwi, będąca uczennicą Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie, w której została przydzielona do Slytherinu.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Gemma Farley urodziła się w rodzinie czarodziejów czystej krwi lub półkrwi, około 1975 roku. Razem z rodziną mieszkała prawdopodobnie na Wyspach Brytyjskich. W jedenaste urodziny otrzymała list ze Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie. Jak większość czarodziejów, swoje pierwsze magiczne zakupy zrobiła na ulicy Pokątnej. Odziedziczyła różdżkę lub kupiła ją w sklepie Ollivandera.

Nauka w Hogwarcie Edytuj

1 września razem z innymi pierwszoklasistami pojechała do magicznej szkoły pociągiem Hogwart Express z peronu 9¾. Brała udział w uczcie powitalnej, podczas której Tiara Przydziału zdecydowała przydzielić Gemmę do Slytherinu.

W trakcie piątego roku nauki została prefektem swojego domu. To ona witała pierwszoroczniaków z rocznika 1979 i 1980[2](między innymi Dracona Malfoya, Teodora Notta i Pansy Parkinson).

Ciekawostki Edytuj

Występowanie Edytuj

Przypisy

  1. Do Slytherinu nie przydzielano mugolaków.
  2. Osoby urodzone między wrześniem a grudniem przystępowały do szkoły z następnym rocznikiem. Tak było np. z Hermioną.